wedstrijdmagazine ADO Den Haag - Vitesse, seizoen 2020-2021

GEELGROEN CLUBNIEUWS ADO DEN HAAG 39. Het verhaal is als volgt. Gijs zet zich al jaren in voor de Hartstichting. Na verschillende darm- en hartoperaties als kind loopt hij jaarlijks twintig kilometer voor het goede doel. Vanaf zijn huis helemaal naar het LUMC in Leiden. Ook op zaterdag 3 oktober liep hij deze tocht, in barre weersomstandigheden zelfs. Hiermee haalde hij maar liefst 4.500 euro op. Voor deze bijzondere prestatie werd Gijs in het zonnetje gezet. Hij mocht namelijk de cheque van ruim 250.000 euro uitreiken aan de Hartstichting. Maar wat Gijs niet wist, was dat ook ADO Den Haag van zijn prestatie op de hoogte was én hem hiervoor wilde bedanken. ADO Den Haag verrast Gijs (8) vanwege bijzondere prestatie De 8-jarige Gijs Hagendoorn werd begin oktober tijdens de radio-uitzending van ‘De Hartstocht’ verrast door ADO Den Haag. Naast het overhandigen van zijn jaarlijkse cheque aan de Hartstichting ontving Gijs zelf een gesigneerd shirt en een getekende bal van ADO Den Haag voor zijn puike prestatie. De samenwerking tussen beide partijen kwam tot stand via de online veiling van de Meer dan Voetbal-week. Tijdens deze campagneweek lieten alle Nederlandse betaaldvoetbalclubs zien niet alleen de focus te hebben op de sportieve prestaties, maar ook op maatschappelijke projecten. Eén van de veilingitems van ADO Den Haag was het hoofdsponsorschap voor de G-Storks. PLYRS nieuwe shirtsponsor ADO Den HaaG-Storks De ADO Den HaaG-Storks hebben een nieuwe shirtsponsor gestrikt. Met veel trots zal PLYRS dit seizoen prijken op het geel-groene shirt. Het gloednieuwe Haagse sportmerk heeft het doel om sporten wereldwijd mogelijk te maken voor alle kinderen en begint hiermee door het G-team van ADO Den Haag te ondersteunen.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=